7492 8330 // ungtoender@toender.dk

Knallertkørekort Toftlund

Knallertkørekort inkl. førstehjælp 🏍

Husk at indtaste elevens fulde navn ved tilmelding.

Aldersgrænse
Fra 14 år og 3 måneder til og med 17 år og 11 måneder.
910 kr.
Antal ledige pladser
Der er 94 pladser tilbage.

Knallertkørekort !
Vi melder dig til færdselsrelateret 1. hjælp.

Det er vigtigt, at tlf. nr. samt e-mail adresse er opdateret, da vi sender brev til dig via email.

Kørekortet er obligatorisk for alle 15 - 18-årige, der ønsker at køre på knallert. Du skal være mindst 14 1/2 år for at kunne starte på knallerkørekort i følge knallertloven pr. 1. oktober 2016.
Undervisningen strækker sig over hverdage + evt. weekender med teori og kørsel.
Du vil få en komplet undervisnings plan for dit hold, når du skal starte. Du KAN dumpe - både til teori prøven og til praktisk prøve. Dumper du og skal til ny prøve, koster det et gebyr på kr. 300,-

Hvis du/dit barn har et eller flere særlige opmærksomhedspunkter, som du/I tænker kunne være relevant for underviseren at vide, bedes I kontakte os telefonisk på tlf. 74928330.

Undervisningen til knallertkørekort koster kr. 660,- + 250 kr. til færdselsrelateret 1. hjælp
For elever bosat udenfor Tønder Kommune, vil der være et ekstra gebyr. Kontakte sekretarietet for at høre nærmere.

Betaling skal ske ved tilmelding.
Du vil altid modtage besked, før din undervisning starter.
Du kan læse mere om det nye knallertkørekort på www.sikkertrafik.dk

Vi starter hold ved 12 tilmeldinger. Når et nyt hold starter, vil det være de ældste elever der vil blive tilbudt en plads på holdet.

Kontakt evt. sekretariatet på tlf. 74928330 for yderligere oplysninger.

Andre hold i samme kategori